Vi tror på, at en god arbejdsplads er kendetegnet ved værdier såsom diversitet, åbenhed, venlighed og omsorg for hinanden. Derfor er vores mantra at ”den bedste kandidat skal have jobbet – uanset køn, alder og etnicitet”.
På bagrund af dette er vi fx stolte over, at de mange praktikanter vi har haft i forløb de sidste par år, alle har fået spændende og udviklende jobs efterfølgende.
Jobeffekt arbejder med en klar CSR politik – både indenfor vores daglige forretningsgange og i forhold til FN’s Verdensmål. Vi tror på, at CSR politikker både gør os til en bedre arbejdsplads og bidrager til, at gøre en lille forskel. Se mere her
Vi udarbejder markedets mest effektive jobkampagner - som skaber stort kendskab i målgruppen til vores kunders ledige stillinger. Via omfattende data rammer vi de kandidater, som passer til jobbet. Vi er overbeviste om, at den rette kandidat både kan være jobsøgende og også allerede være i job i dag. Vi finder det rette match. Se mere her
Organisationer der arbejder proaktiv med diversitet opnår bedre resultater, viser forskningen b.la. fra USA. Og i virksomhedernes rekruttering er der ofte megen ubevidst bias – fx i forhold til køn.
Forskningen viser således, at kvinde og mænd ubevidst opfatter (afkoder) ord forskelligt og dette har betydning for hvem, der søger de ledige stillinger.
Vi har derfor udarbejdet vores ”Gender-Decoder” IT værktøj, som hjælper med at skabe indsigt i ordlyden i stillingsopslag. Se mere her