Markedets mest effektive jobannoncer

Jobeffekt afhjælper kommunernes rekrutterings udfordringer

Hos Jobeffekt har vi erfaring med, at effektivisere kommunernes job rekruttering. I årene fremover vil fx pleje- og omsorgspersonale stadig være en knap ressource for mange kommuner. Det vil derfor fortsat være afgørende, at man kommunikere tydeligt og inspirerende i stillingsopslagene og at man gennemfører effektive jobannoncer på de medier, hvor målgruppen befinder sig. Tiden hvor man blot kunne opslå virksomhedens ledige stillinger på egen website og fx en jobportal er forbi.

Jobeffekt hjælper kommunerne igennem rekrutteringsprocessen. Både med ordlyden i stillingsopslagene samt udarbejdelsen af jobannoncerne til hundredvis af medier. Vi tager også gerne en strategisk dialog omkring rekrutterings udfordringerne i netop jeres kommune!

For kommunerne er det let at arbejde sammen med os..

For at igangsætte en jobkampagne skal vi blot modtage en mail med stillingsopslaget. Herfra klarer vi den videre proces. Vi udarbejder jobkampagnen igangsætter jobannoncerne og rapporterer efterfølgende tilbage med nøgletal på resultaterne.

Det samme gør sig gældende, hvis kommunen ønsker rådgivning om indhold i stillingsopslaget. Kontakt os på mail eller telefon, så hjælper vi , hvis der er behov for dette.

Vores mange kommunale jobkampagner har givet os stort indblik i, hvordan man mest effektivt ”rammer” målgruppen  - indenfor alle jobkategorier. Vi kan også hjælpe jeres kommune!

Effektive jobannoncer -
vær synlig der hvor din målgruppe er online!

Mange af de egnede kandidater er ofte i arbejde og derfor tilbyder vi hos Jobeffekt produkter, der både rammer de aktivt søgende og de profiler der ikke besøger jobsites. Vi kommunikerer således både til dem der ikke er aktivt jobsøgende - fordi de er i job -samt dem der er jobsøgende. Ud fra omfattende data identificerer vi hvor og hvornår din målgruppe er på online medier - og så rammer vi dem med netop dit budskab.

Vi rammer - som de eneste - de ønskede kandidater på ALLE digitale platforme:

  • Online medier som fx berlingske.dk, jp.dk, jv.dk, eb.dk, bt.dk og boligsiden.dk
  • Sociale medier som fx Facebook, Instagram og LinkedIn
  • App’s som fx TV2Nyhederne, Wordfeud, Puzzels og mange, mange flere.

Massiv opmærksomhed

Vi er ofte på mere end 500 forskellige medier med vores kampagner. Bannere og posts med jeres ledige job, skaber både opmærksomhed om jeres virksomhed samt inspiration og motivation til at søge den ledige stilling.

Vi ved hvor man rammer de enkelte faggrupper

På baggrund af vores mange gennemførte jobkampagner ved vi fx hvilke medier pædagoger og sosu assistenter er på mange gange dagligt. Og så rammer vi dem med vores jobkampagner netop der.

Alt er indeholdt i prisen

Jobeffekt udarbejder alle annonceformater til sociale medier, online sites og App’s. Alt vi skal modtage er stillingsopslaget.

Afrapportering

Efter hver jobkampagne udarbejdes en udførlig rapport med oversigt over antal visninger pr. medie og antal kliks til stillingsopslag.

Resultater

Vi opnår rigtig gode resultater, relevante kandidater kommer
til samtale – og stillingen bliver besat.

Speciel kommuneside på vores portal:

Til vores faste samarbejdspartnere udvikler vi specielle sider om netop deres kommune, hvor stillingerne bliver præsenteret i et interessant og relevant univers. Dette skaber øget opmærksomhed hos de potentielle ansøgere – og derved opnås flere relevante ansøgninger.

Få flere ansøgninger fra både kvinder og mænd

Hos Jobeffekt kan du analysere dit stillingsopslag for køns kodede ord – og dermed øge chancen for flere ansøgninger fra både kvinder og mænd!

Teksten i dit stillingsopslag har stor indflydelse på, om både kvinder og mænd søger jeres ledige stilling. Som de første i Danmark har Jobeffekt udviklet IT værktøjet Gender-Code som analyserer jeres stillingsopslag og giver en umiddelba indikation af vægtningen af maskuline og feminine ord i jeres stillingsopslag.

Forskningsresultater viser evidens for, at mange kvinder ubevist undlader at ansøge stillinger, hvis formuleringerne i stillingsopslaget har en overvægt af maskuline ord. Med vores Gender-Code analyse har du således muligheden for at tilrette dit stillingsopslag, så både flere kvinde og mænd finder det relevant og interessant.

Hjælp til udarbejdelse af stillingsopslag

Vi kan tydeligt se, at antallet af ansøgninger stiger hvis man formulerer stillingsopslaget anderledes og mere utraditionelt. Vi hjælper – uden beregning – virksomheder med dette.

Priser

Se mere om vores priser her

Priser

Kontakt os her
hvis du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe netop din kommune med rekruttering

Kontakt
Hjælp
Jobeffekt ChatBot dansk logo engelsk logo close
Jobson
Hej, jeg hedder Jobson.
Jeg er Jobeffekt’s ChatBot. Jeg kan hjælpe dig med at navigere på vores hjemmeside. Du kan finde hjælp til at skrive en ansøgning, udarbejde dit CV – og generelt få information om vores site. Klik på nedestående links og hvis du er i tvivl om noget, så skriv ”hjælp”.